תיק עבודות


ד"ר לירז מרגלית, "הפסיכולוגית של האינטרנט"

חברת מדיה ווייז גאה לעמוד מאחורי העיצוב והפיתוח של האתר הרשמי של ד"ר לירז מרגלית, "הפסיכולוגית של האינטרנט", לצד רמי ברגר, שניהל את עיצוב ואסטרטגיית חווית המשתמש, הברנדינג הדיגיטלי וקופירייטינג. ללירז תפקיד יחודי בתחום מחקר התנהגות דיגיטלית, התנהגות צרכנים, ועיצוב התנהגות של משתמשים. האתר ישמש כבמה נוחה ורחבה לתוכן הרב שלירז יוצרת, וכן לשירותיה המגוונים והייחודיים. באתר שמנו דגש על עיצוב שישקף את פועלה ויחודה של לירז, לצד שימת דגש חווית משתמש ייחודית וקלה למשתמשים.

Acapella 247

Acapella 247 הוא אתר האקפלות הגדול בישראל. זהו אתר שנבנה בהתאמה אישית, העונה על צרכי קהל היעד, שהוא אנשים העוסקים במוזיקה - מפיקים, יוצרים, מלחינים וכו'. באתר ישנו איזור אישי עבור המשתמשים, באמצעותו ניתן להוריד קבצי אקפלות של שירים ממגוון ז'אנרים, ובאמצעותם ליצור מוזיקה מקורית משלהם, עבור שיר קיים.

דף נחיתה לאפליקציית מובייל

דף נחיתה זה מציג את המסרים השיווקיים והיתרונות של אפליקציית מובייל. כחלק מהתכנים המוצגים, ניתן לראות נתונים סטטיסטיים של האפליקציה, כגון כמות הורדות מהחנות (Google Play ו- App Store), טופס יצירת קשר, הנעה לפעולה, לקוחות ממליצים ורכיבים נוספים המחזקים ומעצימים את המותג, לצד עיצוב מרהיב וחדשני.

KOKO Eyewear

מכירת מוצרים בצורה פשוטה ונוחה. באתר זה, שמנו דגש על מערכת הקופונים והמבצעים המאפשרת קידום מכירות יעיל ומשיכת הלקוח לרכישה. לדוגמא, אפשרות של מבצע ברכישה של 2 זוגות מקבלים את השלישי בחינם. כמו כן, מתן הנחת קופון המקנה 10% הנחה, אותם ניתן לבחור אם לממש על כלל המוצרים, או על קבוצת מוצרים ספציפית, ואפילו מוצר בודד. בכניסה לדף המוצר ישנה אפשרות בחירת צבע, שבבחירתה משתנה התמונה המוצגת בהתאם לצבע הנבחר. במידה והמוצר אינו במלאי, ניתן לבחור האם יוצג באתר, או האם יוצג עם תווית "אזל המלאי".

Smart Education – המרכז להוראה חכמה

השירותים אותם מספקים במרכז להוראה חכמה הם שיעורים פרטיים בבית התלמיד בשלושה מקצועות לימוד עיקריים, עליהם היה חשוב לשים דגש באתר, ובכך למנף את שירותי החברה – בצורה המאפשרת טיפוס במנועי החיפוש בצורה אורגנית. באתר ניתן לראות הסבר אודות שירותי החברה ומקצועות הלימוד השונים. כמו כן, ישנן המלצות לקוחות המוצגות בדף הבית ומאפשרות לגולשי האתר לקבל חוות דעת אודות השירות שמספק המרכז.

דף נחיתה קלאסי

דף נחיתה ממוקד ובו טופס יצירת קשר, תוכן וכפתור המניעים לפעולה.  בדף זה מוצג מסר ממוקד לשירות או מוצר, בצורה שיווקית וברורה לאדם שנחת בדף הנחיתה. בדף זה משתמשים לקידום המסר והמותג במנועי חיפוש, כך שברגע שמקליקים על המודעה – מגיעים לדף עם תוכן ממוקד מטרה, עבור קהל יעד מוגדר מראש.

Shop Mobile

Shop Mobile הינו אתר מכירתי המציע רכישת מכשירים סלולריים מחברות מובילות כגון Iphone U ו- Galaxy. כמו כן, החברה מוכרת גם אביזרים נלווים למכשירים הסלולריים. ניתן לבצע באתר רכישה (סליקת אשראי) ואף ביצוע שימוש בקופוני הנחה, באמצעות מערכת ה-Woocomerce, המאפשרת מגוון רחב של אפשרויות הניתנות ללקוח הקצה. ניתן לבצע חיפוש מורחב באתר ובאמצעותו למצוא את המוצר המתאים ביותר עבור הגולשים.

משרד עורכי דין

התאמת אופי האתר לפעילות המשרד, העוסק בתחום המקרקעין. בתהליך של בניית אתר זה, שמנו דגש רב על תחום הפעילות של המשרד, שהוא תחום המקרקעין. ישנה חשיבות רבה לאופי תצוגת הנושאים באתר הן מבחינה עיצובית והן מבחינת התוכן המוגש. לדוגמא, הצגת שירותי החברה לפי נושאים, כגון "ייעוץ רכישת דירה", "חוזים ועסקאות" וכו'. באתר עורכי דין, ללא קשר לתחום התמחות המשרד, חשוב מאוד להעלות לאתר תכנים רלוונטיים כגון מאמרים מקצועיים, מדריכים, הסברים מקצועיים. בכך, בעצם יוצרים תוכן איכותי הרלוונטי לגולשים באתר, המשדר מקצועיות ובכך גם תורם לקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש.

אתר תדמית – אריה אקרמן ליווי עסקי

תחילה, ישבנו וחשבנו מהן המטרות שאנו רוצים להשיג באמצעות האתר. ביצענו אפיון מעמיק וחשבנו על כל פרט. הדבר החשוב ביותר הוא תחילה להציג את אריה עצמו, את הניסיון המקצועי שלו ובכך לאפשר לגולשים להכיר אותו, ואז את השירותים אותו הוא נותן. באתר מוצגים השירותים אותם מספק אריה לבעלי העסקים, סרטון תדמית, גלריית תמונות, מאמרים ולקוחות ממליצים. הגולשים, שהם למעשה בעלי עסקים קיימים או עתידיים, יכולים להירשם לקבלת ניוזלטר, ולקבל לא מעט טיפים הרלוונטיים עבורם.

  • לקוח:

    אתר תדמית - אריה אקרמן ליווי עסקי

  • תגיות:
דברו איתנו
close slider
יש לכם שאלה? דברו איתנו